11. gün: Kas yıkımı başladı
Esra ALUS Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası ve Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyesi öğretmenlerin hakları için Ankara’da başlattıkları direniş 12, açlık grevi eylemi 11. gününde devam ediyor. Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası Ankara İl Temsilciliği önünde sürdürülen eylemde, ders tahtasına, “Komisyon toplansın, haklarımız iade edilsin, bu zulüm bitsin” yazıldı. BELİRSİZLİK SÜRÜYOR Öğretmenler, Meclis Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı Ayşen Gürcan ve AKP Konya Milletvekili Latif Selvi ile yapılan görüşme için bahanelere sığınma tavrının devam ettiğini söyledi. Özel Sektör Öğretmenler Sendikası Merkezi Kadın Sekreteri Rabia Atbaş, “Öncesinde verilen sözler tutulmadığı için maalesef ki güvenemiyoruz. Bekleme aşamasındayız. Net bir adım atılana…